PREMIUM kandidát

V rámci tohoto balíčku získáte:

  • vstupní telefonickou konzultaci, během které detailně probereme vaše pracovní zkušenosti, výsledky, úspěchy a vaše profesní plány a preference – délka cca 2 hodiny,
  • vytvoření reprezentativního profesního životopisu,
  • vytvoření vzoru průvodního dopisu,  
  • optimalizaci profilu na LinkedIn,
  • první on-line konzultaci, během které vám prostřednictvím sdílené obrazovky vysvětlím, proč v životopisu máte právě to, co v něm máte, a jak s životopisem a s profilem na LinkedIn pracovat – délka cca 2 hodiny,
  • druhou on-line konzultaci, během které probereme efektivní způsoby hledání práce a komunikace se zaměstnavateli, způsoby efektivní přípravy na pohovor a možná „úzká místa“, na která byste mohli u pohovoru narazit – délka cca 2 hodiny.  

19.900 Kč až 24.900 Kč*

*Cena je kalkulována podle rozsahu vaší praxe, tzn. podle předpokládané časové náročnosti zakázky. Přesnou cenovou kalkulaci dostanete vždy před začátkem spolupráce. 

POPIS PRŮBĚHU SPOLUPRÁCE V RÁMCI BALÍČKU PREMIUM kandidát

1. Po potvrzení vašeho zájmu o spolupráci vám zašlu dva podrobné dotazníky. Jeden bude zjišťovat informace o vašem pracovním směřování, vzdělání, znalostech, dovednostech a schopnostech, druhý bude zaměřený na vaši pracovní historii.

2. Na základě vámi poskytnutých informací v dotaznících vypracuji cenovou kalkulaci a zašlu vám ji společně s platebními údaji. Službu je nutné uhradit před termínem první konzultace. Objednávka se stává pro obě strany závaznou až po odsouhlasení ceny a jejím zaplacení. 

3. Následně si domluvíme termíny na vstupní telefonickou konzultaci o délce cca 2 hodin, během kterých probereme vaše pracovní zkušenosti, výsledky a úspěchy, vaše profesní plány a preference a nejasná místa z dotazníků.

4. Poté zpracuji vámi poskytnuté informace do životopisu tak, aby v něm byly reprezentativně popsány všechny vaše pracovní zkušenosti, výsledky, dovednosti a osobnostní předpoklady důležité pro typ pozice, na kterou se chcete hlásit.

5. V průběhu tvorby životopisu mě vždy napadají další doplňující otázky, které posílám v samostatném souboru (obvykle se jedná o dvě kola otázek).

6. Po vytvoření návrhu životopisu vám jej zašlu a po e-mailu dokument společně doladíme.

7. Jakmile bude hotová finální verze životopisu, vytvořím tři vzory průvodních dopisů (pro zaměstnavatele, který inzeruje pozici sám, pro případ inzerátu přes personální agenturu a pro oslovování zaměstnavatelů bez vazby na otevřenou pracovní pozici) a společně s finální verzí životopisu vám je pošlu e-mailem ve formátu Word.

8. Následně připravím texty pro LinkedIn profil (není vhodné vkládat informace z životopisu do LinkedIn 1:1, texty je nutné modifikovat). V případě poskytnutí přístupových hesel mohu texty vložit přímo do vašeho profilu

9. Po vytvoření textů na LinkedIn si dohodneme termín na první on-line konzultaci o délce cca 2 hodin. Během ní vám vysvětlím, jak s životopisem a průvodními dopisy pracovat a jak je modifikovat na míru jednotlivým pozicím, na něž se budete hlásit. Zároveň probereme základy práce s LinkedIn profilem. Při závěrečné konzultaci používám sdílenou obrazovku, kdy na svém počítači ukazuji, jak s dokumenty pracovat, zatímco vy na vaší obrazovce sledujete obrazovku mého počítače v reálném čase.

10. Na úplném závěru zrealizujeme druhou on-line konzultaci o délce cca 2 hodiny, v průběhu které probereme vhodnou strategii pro hledání práce a komunikaci se zaměstnavateli, efektivní způsoby přípravy na pohovor a možná „úzká místa“, na která byste mohli během pohovoru narazit.

Chcete se na něco zeptat nebo rovnou službu objednat? Napište mi.